donderdag 9 april 2015

Lasagne

Zo'n 32 jaar geleden traden mijn pa en ma in het huwelijksbootje. Voor de tweede keer eigenlijk want op 8 april 1983 trouwden ze al voor de wet. Op 9 april was het voor de kerk te doen. En een geluk dat de viering in de namiddag voorzien was. Want op 9 april 1983 's voormiddags zag pa er niet al te best uit. Kijk hieronder maar.


Je ziet hem uitgeteld liggen bij zijn moedertje thuis. Officieel omdat hij niet goed was de lasagne de avond voordien. Officieus omdat zijn uitstap naar café De Kroone na de trouw voor de wet iets te leuk was.

Gelukkig was onze Martin al iets beter toen hij zijn aanstaande, mijn ma dus, oppikte bij haar thuis. Hieronder kan je zien dat hij toch al beter is dan op bovenstaande foto. Op de achtergrond zie je zijn nichtjes Linsey en Gayle en neefje Tjorven.


De viering vond plaats in zaal "De Gilde" oftewel den Bond zoals ze zeiden. Helaas is deze zaal, waar ik ooit nog naar fuiven ben geweest, tegen de vlakte gegooid.
Alle details vind je op de uitnodiging.



Hoe het feest verlopen is, weet ik uiteraard niet. De huwelijksnacht evenmin, en geef toe, als zoon van je ouders wil je dat ook niet echt weten!

Maar een geluk dat die toch plaatsvond, anders waren Suzan, Jasper en ik hier niet om het nageslacht te verzekeren!

TG

Geen opmerkingen:

Een reactie posten