maandag 15 december 2014

Onze biloute

Op 15 december 2006 werd Zian geboren, zoontje van mijn neef Tjorven en nicht Ayat. Het kleine bengeltje zag het levenslicht in Frankrijk, en ik herinner me nog goed dat papa en ik hem gingen bezoeken in het Moederhuis. Ik was volop bezig met blokken voor de kerstexamens en het voorbereiden van mijn thesis. Dat betekende dat ik heel vaak thuis was, en dan kon ik ook vlug eens een pauze nemen om een klein boeleke te bezoeken.

Zian, of onze biloute zoals we hem ook noemen, was het tweede achterkleinkind van meme Agnès, na zijn zus Océane. Ze zijn de enige twee kinderen van de nieuwe generatie die nog een foto hebben waar zij als klein boeleke in de armen van nonkel Tin liggen. Hieronder zie je Zian op kerstdag 2006 bij pappie.

Je ziet, onze Martin die stond wel mooi met een baby'tje in zijn grote armen.

Gelukkige verjaardag biloute,

TG



Geen opmerkingen:

Een reactie posten